خرید زعفران درجه یک امسالی

خرید زعفران درجه یک امسالی:

خرید زعفران درجه یک امسالی با بهترین قیمت از کجا امکان‌پذیر است؟ زعفران امسالی درجه یک چه مشخصاتی دارد و از کجا می‌توان خریداری کرد؟ بهترین برند زعفران کدام است و قیمت هر گرم زعفران امسالی چقدر است؟
زعفران امسالی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید شما هم قصد خرید زعفران را دارید و به دنبال مرغوب‌ترین زعفران با قیمت مناسب هستید. زعفران انواع مختلفی دارد و به درجه کیفیت‌های متفاوتی نیز تقسیم بندی می‌شود. تفاوت انواع زعفران، درصد سفیدی به قرمزی آن و نیز ریز یا درشت بودن کلاله‌های زعفران از جمله دلایل اختلاف قیمت زعفران می‌باشد. چهار نوع اصلی زعفران عبارتند از زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال و زعفران دختر پیچ. به همین ترتیب که نام برده شد درصد سفیدی زعفران افزایش می‌یابد. یعنی زعفران نگین تمام قرمز بوده در حالی که زعفران دخترپیچ، تمام بخش سفیدی یا خامه را دارا می‌باشد. در ادامه درباره انواع زعفران بیشتر صحبت خواهیم کرد. زعفران امسالی زعفرانی است که از زمان برداشت آن، زمان زیادی نگذشته است به همین دلیل عطر و بوی بیشتری دارد. هر چقدر از زمان برداشت زعفران فاصله می‌گیریم رنگ کلاله‌های زعفران ممکن است تیره‌تر شود و از عطر و بوی آن نیز کاسته شود. یادآوری می‌کنیم چنانچه زعفران در شرایط مناسب نگهداری شود ۲ تا ۳ سال تمام خواص خود را حفظ می کند.
معمولا زعفران امسالی کیفیت بالاتری نسبت به زعفران کهنه دارد و به همین دلیل قیمت آن بالاتر از زعفران پارسالی می‌باشد.

خرید زعفران درجه یک امسالی

قیمت زعفران امسالی:

برای تعیین قیمت زعفران امسالی ابتدا باید نوع و درجه کیفیت آن مشخص شود. در بین چهار نوع زعفرانی که نام بردیم قیمت زعفران نگین بالاتر از سایر انواع زعفران می‌باشد. قیمت زعفران دخترپیچ به دلیل اینکه خامه یا سفیدی بیشتری دارد ارزان‌تر می‌باشد. البته داشته باشید که قیمت زعفران نگین در بازار یکسان نیست چرا که کیفیت‌های مختلفی از زعفران نگین عرضه می‌شود. شاید بپرسید بر چه اساس درجه کیفیت زعفران تعیین می‌شود و زعفران درجه یک چه زعفرانی است؟ طول و ضخامت کلاله‌های زعفران، همچنین درصد قرمزی به سفیدی از جمله معیارهای تعیین کننده کیفیت زعفران می‌باشد. به عنوان مثال زعفران نگین به انواع مختلف مانند زعفران شبه نگین، زعفران نگین ممتاز، زعفران نگین پوشالی و زعفران سوپرنگین تقسیم بندی می‌شود. در بین این‌ها، زعفران سوپرنگین کلاله های ضخیم‌تر و درشت‌تری دارد و فاقد شکستگی است. بنابراین قیمت هر گرم زعفران سوپرنگین درشتر از قیمت یک گرم زعفران نگین ممتاز می‌باشد. به طور کلی شکستگی در بین کلاله‌های زعفران و وجود سفیدی در انتهای کلاله‌ها باعث می‌شود قیمت زعفران ارزان‌تر محاسبه شود.

معتبرترین مرکز فروش زعفران:

یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران زعفران، یافتن معتبرترین مرکز فروش زعفران اصل است. متاسفانه بسیاری از مراکز فروش به فکر سود خودشان هستند و انواع بی‌کیفیت زعفران را با هم مخلوط کرده و با قیمت ارزان می‌فروشند. اکثر خریداران چون از تفاوت بین انواع زعفران آگاهی چندانی ندارند فریب قیمت ارزان را می‌خورند! در حالی که غافل هستند که زعفران اصل و درجه یک را نمی‌توان با قیمت زیر عرف بازار عرضه کرد مگر اینکه مخلوط چند زعفران یا تقلبی باشد. از کجا به کیفیت زعفران و اصل بودن آن پی ببریم؟ حقیقت این است که تشخیص این کار چندان آسان نیست به خصوص که در چرخه تولید تا مصرف زعفران تعداد واسطه‌ها زیاد هستند و متقلبین با روش‌های مختلف انواع بی‌کیفیت و تقلبی زعفران را عرضه می‌کنند. از آنجا که سلامت و رضایت مشتریان برای ما همیشه اولویت بوده، ما اطلاعات لازم را در سایت ارائه کرده‌ایم. شناخت انواع زعفران، راهنمای راه‌اندازی کسب و کار زعفران، معرفی بهترین زعفران برای فروش در بازار داخل، صفر تا صد ورود به حوزه صادرات زعفران تنها بخشی از مطالب ارائه شده در سایت می‌باشد. اگر اطلاعات کافی در زمینه خرید یا فروش زعفران ندارید خواندن مطالب سایت را از دست ندهید. ما در زمینه تولید و فروش زعفران بیش از ۳۰ سال تجربه داریم. در طول مدت فعالیت خود توانسته ایم رضایت مشتریان خود را حفظ کرده و آنان را به مشتریان وفادار فروشگاه خود تبدیل کنیم. ما بهترین کیفیت از انواع زعفران را به صورت فله و بسته‌بندی شده عرضه می‌کنیم. تمامی کیفیت‌ها تضمین شده هستند و آنالیز آزمایشگاهی دارند. با خرید زعفران از فروشگاه ما می‌توانید ز آموزش‌ها و مشاوره‌های رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.

خرید زعفران با قیمت عمده:

این حق مشتریان شماست که در ازای پولی که می‌پردازید کیفیتی درخور آن را دریافت کنید. همانطور که گفتیم انواع زعفران درجه کیفیت‌های مختلفی دارند و به همین دلیل با قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. عوامل تاثیرگذار بر قیمت زعفران را ذکر کردیم. اینکه شما زعفران را در مقادیر جزئی بخواهید یا عمده نیز روی قیمت زعفران تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال چنانچه قصد داشته باشید زعفران را در مقادیر گرمی و یا فقط چند مثقال زعفران بخرید زعفران با قیمت جزئی فروشی محاسبه خواهد شد. زمانی که زعفران را در مقادیر کیلویی خریداری کنید زعفران با قیمت عمده فروشی و بسیار ارزان محاسبه می‌شود. همچنین قیمت زعفران فله ارزان‌تر از قیمت زعفران بسته‌بندی شده می‌باشد. برای خرید زعفران با قیمت عمده می‌توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش زعفران امسالی:

اگر جویای قیمت فروش زعفران امسالی در بازار شده باشید متوجه اختلاف قیمت‌ ها در بازار هم شده‌اید. نوع زعفران، کیفیت زعفران، امسالی یا پارسالی بودن، فله یا بسته‌بندی بودن، عمده یا جزئی فروشی همگی روی قیمت زعفران تاثیرگذارند. از طرفی قیمت زعفران ثابت نیست و روزانه تغییر می‌کند. عواملی مانند نرخ دلار، میزان صادرات زعفران، میزان تولید و برداشت سالانه گل زعفران، میزان تقاضا و عرضه زعفران به بازار سبب می‌شود قیمت زعفران در بازه‌های زمانی متفاوت؛ نوساناتی داشته باشد. شما می‌توانید انواع زعفران را به صورت فله و بسته‌بندی شده در مقادیر عمده و جزئی از ما خریداری کنید. در خرید کیلویی زعفران آنالیز آزمایشگاهی و برگ تایید آزمایشگاه نیز به شما تقدیم می‌شود تا از بابت اصالت و کیفیت زعفران اطمینان خاطر یابید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم در ازای بهایی که می‌پردازید بهترین کیفیت از زعفران قائنات را دریافت خواهید کرد. ما بدون واسطه فعالیت می‌کنیم و بهترین کیفیت‌ها را با قیمت دست اول و به صورت تضمینی دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از قیمت روز زعفران می‌توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.
https://saffronferdows.ir/